Nog ruim een maandje!

Lieve Familie en Vrienden,

Het is bijna zover! Over ruim een maand vertrek ik voor een half jaar naar het buitenland.
Op deze site zal ik al mijn belevenissen en avonturenaan jullie vertellen, om iedereendie dat leuk vind op de hoogte te houden van mijn reis.

Hieronder alvast mijn reisschema.Het eerste echte verhaal zal ik pas schrijven al ik voor de eerste keer in Sydney ben.

24 oktvan A'damnaar Sydney via Singapore
01 novvan Sydney naar Auckland
04 jan van Christchurch naar Adelaide via Sydney
02 apr van Cairns naar Bangkok via Sydney
01 mei van Bangkok naar A'dam

Kortom: 2 maanden Nieuw-Zeeland, 3 maanden Australië en 1 maand Thailand!

Hopelijk kan ik jullie met mijn verhalen net zo enthousiast maken als de dingen die ik daar zelf mee ga maken.

Groetjes,
Jip

Reacties

Reacties

Tom

Hoi Jip,
ik kan (bijna) niet wachten op je eerste indrukken van Australië en Nieuw Zeeland. Ik ben op voorhand als enthousiast!
Groetjes,
Tom

Corinne

Spannend! Ik ben ook erg benieuwd hoe je het gaat vinden..Het gaan dan nu echt bijna gebeuren....
X Corinne

wendy

hey jipje!!!!
ik hoop dat je me de mooiste plekjes laat zien via fotos....
maar jalours dat ben ik wel!!!
en wat gaan we je MISSEN!!!heel veel plezier daaro en hoop zeker wat van je te horen

dikke kus wendy van de open 32!!!!het leukste filiaal....haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active