Bedankt!

Lieve Familie en Vrienden,

Ik wil jullie ontzettend bedanken voorjullie leuke kaartjes, cadeau's en vooral de aanwezigheid op mijn afscheidsfeest!
Morgen om 17.00u check ik in op Schiphol Airport en kan mijn avontuur beginnen. Ik ga nu nog niet zeggen wanneer mijn eerste echte verhaal op mijn site komt te staan (volgens sommige moet dit elke dag gebeuren haha), maar ik beloof niet al te lang te wachten.

Groetjes,
Jip

Joep Zewald

Hoi Jip,
Helaas konden Emma en ik er niet bij zijn, maar via deze weg natuurlijk no een hele goede reis gewenst. Geniet er van en we zien je verslagen wel binnenkomen (elke dag) :).

Groeten,
Joep

Oma

Ikzie je straks nog wel, maar vind het toch leuk om vast
te reageren.
Het was inderdaad een gezellige avond voor je.

Liefs en tot vanmiddag Oma

Geit

Was een leuk feestje Jip!! Ik kom vandaag ook nog even langs!! X

sam

I wish you fun & safe travels! Take care:)

Corinne

Hej Jip! Heeeeeeel veel plezier aankomende maanden en ik zal jouw reisverhalen goed in de gaten houden. Een hele fijne reis! XX Corinne

Valérie

Hey Jip! Ik wens je heel veel plezier! Geniet van je avontuur! xxx

Sabrina

Jipje!!

Heel veel reis plezier en geniet ervan dikke xx